Kategóriák

Csere és visszatérítés

Visszáru űrlap, reklamációhoz vagy cseréhez, töltsd le itt!

Termék cseréje/visszaküldése lépésről lépésre.

FONTOS: HÁLÓINGET, ZOKNIT, LEGGINGST, FEHÉRNEMŰT, FÜRDŐRUHÁT, MASZKOT ÉS ÉKSZERT NEM LEHET VISSZAKÜLDENI, VAGY CSERÉLNI!!!  KÖSZÖNJÜK A MEGÉRTÉST! (

1. FONTOS: Töltse le és nyomtassa ki az űrlapot  vagy ha nem tud nyomtatni,  írja fel egy üres lapra a rendelése számát, telefonszámát,és IBAN számát,/ vagy a cseretermék nevét, méretét! -hogy tudjuk ki küldte vissza ! :)

2. Címezze meg a csomagot a DPD címére, így : 

 

IVET.hu DPD

Hungary, 1116 Budapest, Barázda u. 42, Mixpakk

 

- Már bármivel visszaküldheti a csomagot, ami Önnek kényeles!

-  FONTOS! A csomagot ne utánvételes küldeményként adja fel!

- A szállítási költséget a vásárló állja minden irányban.

 

 

3. Amint visszaérkezett hozzánk a csomag az Ivet bulgáriai raktárába a DPD depójából *(ami kb. 1-3hét),

- küldjük a csereterméket,

-vagy  elindítjuk a banki átutalást, ha ezt kérte, ennek 14 nap a határideje. FONTOS! Csak BANKI ÁTUTLÁSSAL TUDJUK A PÉNT VISSZAUTALNI, amennyiben ezt választja kérjük írja fel IBAN számát az visszaküldési nyomtatványra, illetve a számla tulajdonosának a nevét. Figyelem: az IBAN számok 28 jegyűek és “HU”-val kezdődnek, példa:  HUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, az átutalás 2-4 munkanapot vehet igénybe, mivel külföldi  euro-s utalás) 

és erről automatikus e-mailben fog majd értesülni! 

 


Mire kell figyelnie a visszaküldéskor?

  • A visszaküldésre, vagy cserére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége. 
  • A vásárló csak az áruk teszteléséből eredő esetleges károkért felel. Az árut kereskedelmi állapotban, tisztán, címkével ellátva kell visszaküldeni(Nem lehet rajta parfüm, smink nyoma, dohányfüst, nem lehet mosva és viselve, csak próbálva).A szállítmányhoz a következőket kell csatolni: áruátvételi és visszaküldési nyomtatvány. 
  • Amennyiben cserélni kíván, ne rendelje meg külön az új terméket!
  • Harisnyaféléket, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni! 
  • A visszaküldött áruval ellátott küldeményeket, amelyek a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérültek, a vásárló költségére visszaküldésre kerülnek. Kérjük, hogy csomagolásnál biztosítsa az áruk épségének megőrzését.

Kit terhel a futárszolgálat díja?

A vevőt terheli a visszaküldés költsége, cserénél és a visszatérítésnél is minden irányba.


Kivétel: amennyiben mi hibáztunk, (hibás terméket küldtünk) kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és saját költségünkön futárt küldünk a termékért, utólagosan nem tudjuk megtéríteni a költségeit, a visszaküldésnek, ezért fontos, hogy ELŐSZŐR VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS KÜLDJÖN KÉPET A HIBÁRÓL! Ebben az esetben a vissazküldés határideje a bejelentéstől számít.
Minden más esetben a futárszolgálat díját a vásárló állja. (mérethiba nem számít hibának)


Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal emailben (returns@ivet.hu), vagy telefonon: +36 96 884021. 


Vissza a tetejére