Kategóriák

Csere és visszatérítés

Visszáru űrlap, reklamációhoz vagy cseréhez, töltsd le itt!

Termék cseréje/visszaküldése lépésről lépésre.

1. Töltse le és nyomtassa ki az űrlapot.

2. Töltse ki az űrlapot és csomagolja hozzá a termékhez.

3. Címezze meg a csomagot a következő címre: 

GLS Courier, DYNAMIC visszáru
83-as út, koroncói elágazás 
9012 Győr, Ménfőcsanak

4. Rendeljen egy választott futárszolgálatot a csomag kézbesítéséhez, (például: Foxpost, Expressone, GLS, Sprinter) vagy adja fel postán.

FONTOS! A csomagot ne utánvételes küldeményként adja fel!

5. Amint visszaérkezett hozzánk a csomag *(1-3hét), küldjük a csereterméket, illetve elindítjuk a banki átutalást. *= ( Megjegyeznénk, hogy a GLS raktárából, ami egy gyűjtőpont, ahová küldeni kell a visszárut hozzánk, a raktárunka ami Bulgáriában van, kb. 1-3 hét mire beérkezik a visszáru ezek után tudunk utalni vagy cserélni. FONTOS! Csak BANKI ÁTUTLÁSSAL TUDJUK A PÉNT VISSZAKÜLDENI! )


Mire kell figyelnie a visszaküldéskor?

  • A visszaküldésre, vagy cserére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetősége. 
  • A vásárló csak az áruk teszteléséből eredő esetleges károkért felel. Az árut jó állapotban, tisztán, címkével ellátva kell visszaküldeni(Nem lehet rajta parfüm, smink nyoma, dohányfüst).A szállítmányhoz a következőket kell csatolni: áruátvételi és visszaküldési nyomtatvány.
  • Amennyiben cserélni kíván, ne rendelje meg külön az új terméket!
  • Harisnyaféléket, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni! 
  • A visszaküldött áruval ellátott küldeményeket, amelyek a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérültek, a vásárló költségére visszaküldésre kerülnek. Kérjük, hogy csomagolásnál biztosítsa az áruk épségének megőrzését.

Kit terhel a futárszolgálat díja?

A vevőt terheli a visszaküldés költsége, cserénél és a visszatérítésnél is minden irányba.
Kivétel: amennyiben mi hibáztunk, (hibás terméket küldtünk) kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és saját költségünkön futárt küldünk a termékért, utólagosan nem tudjuk megtéríteni a költségeit, a visszaküldésnek, ezért fontos, hogy ELŐSZŐR VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!Ebben az esetben a vissazküldés határideje a bejelentéstől számít.
Minden más esetben a futárszolgálat díját a vásárló állja.


Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal emailben (returns@ivet.hu), vagy telefonon: +36 96 884021. 


Vissza a tetejére