Kategóriák

Gyakori kérdések

A vásárlás megkönnyítése érdekében elkészítettük a vásárlók által gyakran feltett kérdések listáját.

  • Kell-e regisztrálnom a megrendelés leadásához?
    Nem kötelező regisztrálnia. Ettől függetlenül ajánljuk, mivel bejelentkezett felhasználóként figyelemmel kísérheti a megrendelései állapotát egy felületen, gyorsabban adhatja le megrendeléseit, valamint azonnal értesül legújabb ajánlatainkról és akcióinkról.
  • Мik a megrendelés leadásának a módjai ?
    Rendeléseit leadhatja a weboldalunkon, telefonon és e-mailben.
  • Milyen információk szükségesek a telefonos megrendeléshez?
    A regisztráció nélküli megrendeléshez szükséges: keresztnév és vezetéknév, pontos szállítási cím, elérhetőségi telefonszám és email cím. Amikor telefonál, kérni fogjuk a kívánt termék pontos nevét és méretét.
  • Melyek a szállítási idők?
    A "Gyors szállítás" címkével jelölt termékek esetében a SZÁLLÍTÁSI IDŐ 2-4 MUNKANAPOT jelent, ugyanakkor felhívnánk figyelmét, hogy a “Gyors kiszállítás” minden méretnél változhat, erre figyeljen, hogy az Ön által választott méretre vonatkozik-e? Az többi termék kiszállításának határideje 7-30 NAP között mozog, mivel ezeket a termékek még nincsennek a raktárunkban készleten. Amennyiben a minden Ön által megrendelt termék a raktárunkban van, akkor aznap elküldjük és onnantól számítva érkezik meg Önhöz 2-4 munkanap alatt, mivel a raktárunk Bulgáriában van. Amennyiben a megrendelt termékek csak egy része van a raktárunkban készleten, azt elküldjük azonnal és azokat amelyek nem, azaz NEM “Gyors kiszállítás” – sal elérhetőek, azokat külön küldjük, külön csomagban 7-30 napon belül, de NEM FIZET KÜLÖN POSTAKÖLTSÉGET, hanem arányos elosztva a 990Ft-ot! Azaz a részben kiküldött csomagok posta költségének összértéke mindig 990Ft, Ön NEM FIZET KÜLÖN külön. Amennyiben mégis EGYBEN SZERETNÉ MEGKAPNI A CSOMAGOT, ebben az esetben az egész csomag szállítási határideje 7-30 nap lesz, annyit kell tennie, hogy a megrendelésnél klikkeljen a MEGJEGYZÉS HOZZÁADÁSA melletti kis ikonra és írja be, hogy egyben kéri a csomagot vagy egyéb megjegyzését. Minden termék visszaküldési határideje 14nap a kézhezvételtől számítva. A GLS raktárából, ami egy gyűjtőpont, ahová küldeni kell a visszárut a raktárunka ami Bulgáriában van kb. 1-3 hét mire beérkezik a visszáru. Harisnyaféléket, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni!
  • Melyik futárcéggel történik a kézbesítés?
    Partnereink a GLS és a Sprinter futárszolgálat.
  • Mi a futárszolgálat díja?
    990Ft - Amennyiben a megrendelt termékek csak egy része van a raktárunkban készleten, azt elküldjük azonnal és azokat amelyek nem, azaz NEM “Gyors kiszállítás” – sal elérhetőek, azokat külön küldjük, külön csomagban 7-30 napon belül, de NEM FIZET KÜLÖN POSTAKÖLTSÉGET, hanem arányos elosztva a 990Ft-ot! Azaz a részben kiküldött csomagok postaköltségének összértéke mindig 990Ft, Ön NEM FIZET KÜLÖN külön. Amennyiben mégis EGYBEN SZERETNÉ MEGKAPNI A CSOMAGOT, ebben az esetben az egész csomag szállítási határideje 7-30 nap lesz, annyit kell tennie, hogy a megrendelésnél klikkeljen a MEGJEGYZÉS HOZZÁADÁSA melletti kis ikonra és írja be, hogy egyben kéri a csomagot vagy egyéb megjegyzését.
  • Van boltotok, ahol felpróbálhatom a termékeket?
    Nem, az IVET.HU csak online kínálja termékeit.
  • Személyesen megvásárolhatom az általam választott terméket az IVET.HU üzletéből?
    Nem, az IVET.HU csak online kínálja termékeit, és futárcéggel kézbesíti a választott terméket.
  • Külföldre is szállítanak termékeket?
    A szállítás Európában lehetséges, a szolgáltatás ára az adott futárcég tarifája szerint alakul.
  • Hogyan válasszak méretet?
    Minden termékoldalon talál egy linket a mérettáblázathoz, amely segít a döntésben, de a mérettáblázatunk csak írányadó és tájékotató jellegű, egyes termékeknél eltérhet. Melltartó és bikini vásárlása esetén ügyeljen a kosárméret helyes kiválasztására. A megrendelés véglegesítésénél a "Speciális utasítások" mezőbe feltüntetheti a megrendeléssel kapcsolatos további megjegyzéseit. Ha kérdése van, vagy tanácsra van szüksége, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal.
  • Cserélhetem-e a megvásárolt termékeket?
    Amennyiben elégedetlen a kiszállított termékkel, a terméket változatlan állapotban 14 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti. Minden termék visszaküldési határideje 14nap a készhezvételől számítva. A GLS raktárából, ami egy gyűjtőpont, ahová küldeni kell a visszárut hozzánk, a raktárunka ami Bulgáriában van, kb. 1-3 hét mire beérkezik a visszáru ezek után tudunk utalni vagy cserélni.További információkért olvassa el a 'Csere és visszatérítés' részt. Harisnyaféléket, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni!
  • Cserélhetek, vagy visszaküldhettek fürdőruhát, fehérneműt, hálóinget, vagy harisnya-zokniféléket?
    Harisnyaféléket, fehérneműt(alsónadrágokat, női alsótboxereket), fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni! ! Ezekre a termékekre nem tudjuk az összeget visszautalni, sem cserélni!.
  • Mi a teendőm, ha panaszom van?
    Töltse ki a 'Csere és visszatérítés' oldalon található reklamációs űrlapot, és küldje el ügyfélszolgálatunknak a returns@ivet.hu címre. Harisnyaféléket, fehérneműt, fürdőruhát, hálóinget és ékszereket nem lehet visszaküldeni, sem cserélni!
  • Ki állja a futár költségét, amikor cserélek, vagy visszaküldök egy terméket?
    Az áru gyártási hibái, vagy a megrendelttől eltérő termék küldése esetén az IVET.HU, egyéb esetekben az ügyfél.
  • Hogyan kapok visszatérítést a visszaküldött termékek után?
    Banki átutalással, vagy PayPal-on keresztül.
  • Előfordulhat, hogy a termék színe eltér a fotón látható színtől?
    A bemutató fotók a lehető legpontosabban visszaadják a termék színeit. Az IVET.hu nem felelős a látogató által használt számítógép egyedi beállításai és műszaki paraméterei miatti pontatlan megjelenítéséért. Csak esetenkénti minimális eltérések fordulhatnak elő, a gyártó minőségbiztosítási paraméterei belül.
  • Honnan származnak az IVET.HU online áruházban kínált termékek?
    Az oldalon kínált összes termék Európában készült, az aktualis divatirányzatoknak megfelelően kiválasztott anyagokból.
  • Módosíthatom a megrendelésemet?
    Miután véglegesítette megrendelését, az automatikusan feldolgozásra kerül, ezért kérjük, csak a legszükségesebb esetekben módosítson utólag. A megrendelés feladását követő 3 órán belül van lehetősége módósítani, ehhez vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon, vagy emailben.
  • Lemondhatom a megrendelést?
    Igen, ehhez kérjük, használja az erre a célra biztosított kapcsolati űrlapot. Az ügyfélszolgálat a kitöltött űrlap fogadása után felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérjük, ne rendeljen olyan terméket, amelyet nem szeretne megvásárolni.
  • Vásárolhatok különböző méretű felsőket és alsókat fürdőruhákból?
    Az IVET.HU nem kínál erre lehetőséget.
  • Mit jelent az, ha a termék egy méretben kapható?
    Ez lezser szabású ruháknál jellemző, ilyenkor ugyanaz a méret S-L méretet viselő hölgyeknek egyaránt megfelelő.
  • Az információk bizalmasak a regisztráció során?
    Igen: az IVET.HU az (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelettel összhangban (2016. április 27.) az egyének személyes adatok feldolgozása vonatkozásában történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról ún. GDPR szerint kezelik a felhasználók adatait.
  • Hogyan találhatom meg legyorsabban a keresett terméket?
    Az Ön kényelme érdekében létrehoztunk egy belső keresőt és szűrőket, amelyek segítségével egyszerűen megtalálhatja a keresett terméket, a meghatározott kritériumok (szín vagy méret) szerint. Írja be a "keresés" mezőbe a szavakat, majd nyomja meg az Enter, vagy a keresés gombot. A "Szűrés" gombra kattintva szűkítheti a találatokat.
  • Hogyan tudom érvényesíteni a kupont a kedvezményhez?
    Azután, hogy ráklikkel a “KOSÁRBA TESZEM” ikonra, az adott termék a “KOSÁRBA” kerül, ahol alul ki lesz írva hogy, “Kupon vagy ajándékutalvány felhasználása”. Amint bejelöli, hogy kéri a kupon felhasználását, megjelenik egy mező a “KÓD ÉRVÉNYESÍTÉSE” ikon mellett, ide írhatja be a kupon kódját a kedvezményhez, amennyiben legalább 20000Ft értékben vásárolt.
  • Mi a feltétele a kupon által használható kedvezménynek, amit a Hírlevélre való feliratkozás biztosít?
    A feltétele a kedvezményre jogosító kupon felhasználásának, hogy legkevesebb 20000 Ft Forint értékben vásároljon nálunk és regisztráljon a hírlevélre.
  • Miért válasszam az IVET.HU online áruházat?
    Az IVET.HU a divatos online vásárlás webhelye. Az üzlet célja, hogy folyamatosan frissülő árukínálatot biztosítson, amely összhangban van az aktuális trendekkel. Igyekszünk minden vásárlói igényt kielégíteni: különböző típusú kiegészítők, csábító és szexi fehérneműk, időtálló alapdarabok, és a legexkluzívabb modellek is megtalálhatóak nálunk. Mindezt kifogástalan minőségben, és a lehető legjobb áron kínáljuk.

Vissza a tetejére